قوانین و مقررات

بازدید: 209

قوانین و مقررات خريد از denizcompany

با تشكر از حسن انتخاب شما

شرایط ارسال محصولات

آسودگی خاطر و جلب رضایت مشتریان از اولویت‌ها و اهداف اصلی فروشگاه دنیز کمپانی است، لطفاً قبل از ثبت نام در فروشگاه دنیز کمپانی به موارد زیر توجه کنید:

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه دنیز کمپانی به صورت آکبند در انبارهای فروشگاه قبل از ارسال با وسواس کامل توسط همکاران ما بازبینی و به صورت کامل چک می شوند و در صورت هرگونه ایراد در همان لحظه تعویض خواهند شد تا محصول سفارش داده شده توسط مشتری در بهترین شرایط ممکن ارسال شوند.

نحوه ارسال کالا برای شهر تهران

تمامی سفارشات با سایز کوچک (تا ابعاد 30 سانت) از طریق پست پیشتاز با مهلت ارسال سه روزه به صورت رایگان ارسال می شوند، سفارشات با سایز متوسط و بزرگ یک الی دو روز کاری از طریق پیک و با هماهنگی قبلی و به صورت رایگان ارسال خواهند شد.

نحوه ارسال کالا برای شهرستان

تمامی سفارشات ارسالی به شهرستان بعد از بازبینی کامل بسته بندی مجدد می شوند و نحوه بسته بندی برای کالاهای پر ریسک مانند ساعت دیواری که احتمال شکست کالا بالا است به این صورت است که ابتدا کالا توسط نایلون شرکت سازنده و ضربه گیر بسته بندی می شوند، سپس داخل بسته بندی اصلی قرار می گیرد در مرحله بعدی مجدد روی آن کارتن با ضخامت مناسب قرار می گیرد و در مرحله آخر روی کارتن دوم مجدد نایلون حبابدار قرار میگیرد. با توجه به نوع ارسال معمولاً بین دو تا پنج روز کاری سفارشات تحویل مشتریان خواهد شد.

هزینه ارسال کالا به شهرستان

هزینه ارسال کالاهای با ابعاد متوسط که از طریق تیپاکس، چاپار، پست ارسال می شوند به عهده مشتری و در زمان تحویل کالا دریافت می شود.

و کالاهای با ابعاد بزرگ که با هماهنگی قبلی از طریق باربری ارسال خواهند شد هزینه بسته بندی و تحویل به باربری (هزینه شهری) و هزینه ای که زمان تحویل در محل تخلیه بار گرفته می شود به عهده مشتری است.

سوالات متداول

ضمانت سلامت و ارسال کالا در صورتی که کالا شکسته و یا آسیب برسد به عهده چه کسی است؟

در موارد بسیار اندکی به دلیل رعایت نکردن شرکت های حمل و نقل مثل پست، تیپاکس یا باربری احتمال آسیب رسیدن به کالای ارسالی حتی با بسته بندی عالی وجود دارد.

فروشگاه دنیز کمپانی با وجود بسته بندی عالی هیچگونه تضمینی برای ارسال کالاهای شکستنی برای ارسال به شهرستان ندارد و تمامی مسئولیت به عهده شرکت حمل و نقل است.

آیا بعد از خرید امکان تعویض مدل یا مرجوعی در صورت پسند نکردن محصول وجود دارد؟

مشتریان محترم قبل از اقدام به خرید و ارسال محصول این فرصت را دارند تا محصول مورد نظر را با دقت و در صورت نیاز با راهنمایی کارشناس فروش ما انتخاب نمایند و فروشگاه دنیز کمپانی بدون هیچ کوتاهی زمان کافی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا محصول را با اطمینان خاطر خرید نمایند بنابراین بعد از ارسال محصول هیچ مسئولیتی در مدل انتخابی متوجه فروشگاه دنیز کمپانی نیست.

 

موارد مغایرت کالا

  • وجود مغایرت در صورتی که کالای شما اشتباه ارسال شده است که بسیار به ندرت و در صورت خطای انسانی ممکن است پیش بیاید، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق تلفن یا از طریق واتس اپ اطلاع داده شود.
  • بعضی کالاها توسط شرکت های تولیدی به گونه ای عکاسی می شوند که ممکن است نور محیط بر روی رنگ کالا تاثیرگذار باشد و این اجتناب ناپذیر است بنابراین جزء موارد مغایرت کالا به حساب نمی آید. در صورتی که به رنگ موجود در سایت اطمینان ندارید می توانید با هماهنگی با شماره های موجود در سایت عکس زنده از محصول را در صورت امکان دریافت نمایید.

ضمانت محصولات

نود درصد کالاهای موجود در فروشگاه دنیز کمپانی دارای ضمانت یک تا پنج ساله فنی فروشگاه و شرکت مربوطه هستند در صورتی که کالا دارای برگه ضمانت باشد برگه ضمانت قبل از ارسال مهر می شود.

هزینه ایاب و ذهاب در زمان استفاده از ضمانت محصولات به عهده مشتری و استفاده از خدمات مثل تعویض قطعه، موتور و غیره رایگان انجام خواهد شد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد